Just nu är vår arbetsmiljö i förändring. Många funderar över och planerar för det ”nya normala”. Under denna arbetsgivartimme får du ta del av några områden som kan vara bra att ha kunskap om till exempel, riskbedömning vid återgång till arbetsplatsen, vad man behöver tänka på i hybridkontoret och vem som har arbetsmiljöansvaret vid hemarbete.
Anna Bergsten, arbetsmiljöexpert på Svenskt Näringsliv, och Lisa Markström, projektledare på Prevent, kommer dela med sig av såväl kunskaper, erfarenheter som handgripliga verktyg för att du som arbetsgivare lättare ska kunna navigera i det nya normala.
Detta webbinar ingår i Svenskt Näringslivs Arbetsgivartimmar, där våra experter informerar och diskuterar aktuella arbetsgivarfrågor och som sänds kl 13.00 6-9/12. Läs hela programmet här
Arbetsgivartimmarna sänds digitalt, länk och påminnelse skickas senast 09.00 samma dag. Frågor kan ställas i modererad chatt eller mailas i förväg till linda.bergstrom@svensktnaringsliv.se. Webbinarierna är kostnadsfria och vänder sig till dig som är medlemsföretag i Svenskt Näringsliv.