Kalendarium
Pressrum
Nyhetsbrev
Bloggar
Rapportering av medlemsuppgifter
Lönerapportering
In English
Om oss
Detta är Svenskt Näringsliv
Vår syn i korthet
Organisation
Stadgar
Verksamhetsberättelse och årsredovisning
Partsbolag
Sällskapet Politik & Näringsliv (SPN)
SN Process
Styrelse och ledning
Ledningsgrupp
Ledamöter och suppleanter i styrelsen
Ledamöter i verksamhetsstyrelsen
Valberedning
SME-kommittén
Medlemsorganisationer
Medarbetare
Kontakta Svenskt Näringsliv
Leverantörskontakt
Kontakta oss
Jobba hos oss
Jobbmöjligheter för studenter
Här finns vi
Kontakta Svenskt Näringsliv
EU-kontoret
Blekinge
Dalarna
Gotland
Gävleborg
Halland
Jämtland
Jönköping
Kalmar
Kronoberg
Norrbotten
Skåne
Stockholm
Södermanland
Uppsala
Värmland
Västerbotten
Västernorrland
Västmanland
Västra Götaland
Örebro
Östergötland
Sakområden
Arbetsgivarsamverkan
Arbetsmarknadspolitik
Arbetsmiljö
Arbetsrätt
Digital policy
Ekonomisk analys
EU:s utveckling
Forskning och innovation
Företagsfinansiering
Företagsjuridik
Hållbarhet, miljö och energi
Immaterialrätt
Infrastruktur
Internationell handel
Kompetensförsörjning
Lokalt företagsklimat & SME
Lönestatistik
Pensioner och försäkringar
Rättssäkerhet och konstitutionella frågor
Självreglering
Skatter
Säkerhet och riskhantering
Välfärd och offentlig sektor
Medlemskap
Medlemskap som lönar sig
Påverkan
Samverkan
Försäkringar
Vad kostar det?
Bli medlem
Ladda ner vår broschyr om medlemskapet
Rapportera uppgifter
Rapportera medlemsuppgifter
Insamling av lönestatistik
Lönestatistik
Företagarpanelen
Medlemsorganisationer
Rapporter och remissvar
transporter
Senaste artiklarna
RAPPORT
— 10 mars 2023
Botniabanan AB - en modell att organisera genomförande av nationella infrastrukturprojekt
RAPPORT
— 8 mars 2023
Hur underhållsskulden på Sveriges vägar och järnvägar påverkar näringslivet
RAPPORT
— 15 juni 2022
Regeringens fördubbling av det eftersatta underhållet
RAPPORT
— 3 juni 2022
Förutsättningar för alternativ finansiering av infrastruktur
RAPPORT
— 24 maj 2022
Omvärldsanalys – faktorer som påverkar Näringslivets transportbehov 2050